Om onze klanten zo breed mogelijk van dienst te zijn, maken wij gebruik van een mix van standaard producten. Naast Office 365, bieden wij HRM, CRM, financieel en logistiek administratief gerelateerde pakketten. Afhankelijk van de wensen en behoeften van de gebruiker, kunnen wij Filelinx, PowerBI, Exact, Autodoc, Sumatra of bijvoorbeeld Elvy koppelen aan de bestaande systemen. Lees hieronder hoe Richmond Interiors kostenbesparend werkt met AutoDoc.

Voor wie voorop wil blijven lopen in de markt

Exact stelt u in staat te sturen op cijfers door al uw belangrijke bedrijfsgegevens op één plek te brengen, waardoor u betere zakelijke beslissingen kunt nemen. Ook helpt Exact u bij het automatiseren van uw boekhoud- en financiële processen. Duizenden bedrijven in meer dan 100 landen vertrouwen op Exact software voor hun bedrijfscijfers.

Lees meer

Bespaar veel tijd tijdens het inboeken, terugzoeken en het fiatteren van facturen

Als financieel expert zijn controle, inzicht en efficiëntie van groot belang. Het zijn voorwaarden om uw financiële processen op orde te hebben. Elvy biedt verschillende oplossingen om uw administratieve processen volledig te digitaliseren en verder te optimaliseren.

Lees meer

Automatisering van het Documentverwekingsproces

In uw organisatie worden intern en extern documenten verzonden en gearchiveerd. AutoDoc HSE is een pasklare toepassing die u helpt uw documentenstroom te automatiseren, en u daarmee helpt tijd, kosten en bovenal papier te besparen. Voor de eindgebruiker is de virtuele printer gewoon een andere printer in hun lijst met beschikbare printers. Wanneer de virtuele printer een afdruktaak ontvangt, leest deze de inhoud van het document en bepaalt hoe dat document moet worden verwerkt, op basis van door de gebruiker gedefinieerde instellingen.

Lees meer