De laatste jaren is ondernemen behoorlijk veranderd. Waar men voorheen de handen vol had aan kernaspecten zoals organiseren, reageren en klantbezoeken, is dat tegenwoordig bij lange na niet goed genoeg meer. Nieuwe media spelen een steeds prominentere rol in het hedendaagse klantcontact en communicatie. Welke rol hierin is weggelegd voor Cloud Telefonie, leest u in dit artikel.

Klantcontact en telefonie

Amper 20 jaar geleden verliep vrijwel al het telefonisch verkeer nog via de vaste lijn. Toen had u de keuze uit het versturen van een (aangetekende) brief, fax, een fysiek bezoek aan uw klant of het plegen van een telefoontje; tegenwoordig zijn deze opties uitgebreid door de komst van sociale netwerken zoals Facebook, LinkedIN, Twitter, Whatsapp en Skype for Business. Zowel zakelijk als privé zijn er verschillende platforms om te communiceren, met de overeenkomst dat alles verloopt via het Internet of de Cloud. De ontwikkelingen op dit gebied volgen elkaar razendsnel op. KPN kondigde onlangs aan per 1 september 2019 te stoppen met het aanbieden van de bestaande enkelvoudige ISDN1 en enkelvoudige & meervoudige ISDN2. Met het slinkende aanbod van vaste telefonie groeit de vraag: welke keuze maakt u bij uw vervolgstap binnen telefonie? Staat uw toekomstige platform in de Cloud?

Waar staat nu mijn telefooncentrale?

Naast het feit dat bellen via Internet (of VoIP) een betrouwbare optie biedt voor traditionele telefonie, biedt het tevens meerdere voordelen; velen hebben de stap naar Cloud telefonie daarom reeds gemaakt. U bespaart niet alleen kosten, maar kunt bijvoorbeeld ook uw huidige CRM-systeem koppelen met andere Cloud diensten; dit zorgt voor een optimaal gebruikersgemak en flexibiliteit. De telefooncentrale waar de telefoongesprekken worden verwerkt, staat in de meeste gevallen in een datacenter; dit heet “hosted telefonie”. Zo hoeft u niet meer te investeren in een eigen telefooncentrale. Wij voorzien u van een beveiligde, private Cloud omgeving in het datacenter van één van onze Nederlandse partners. Hierdoor kunt u als bedrijf voordeliger bellen via het Internet en bent u tevens voorzien van alle functionaliteiten die u van een moderne telefooncentrale mag verwachten.

Kies voor vrij en flexibel met Cloud Telefonie.

Wilt u meer weten over onze Cloud Telefonie mogelijkheden? Neem dan gerust contact met ons op, door te bellen naar 072 – 850 1000 of via een mail naar sales@issys-ict.nl. Of laat u informeren over onze overige communicatie mogelijkheden.

 

Wil je dit delen?