ICT-beheer op maat

Bent u op zoek naar ontzorging op het gebied van ICT-beheer? Of heeft u behoefte heeft aan een second opinion? Onze ICT-beheerders en specialisten zijn op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en nemen hun kennis en ervaring mee naar elke opdrachtgever. Door het bieden van heldere uitleg en ondersteuning in het maken van bepaalde keuzes zorgen zij ervoor dat u slimmer kunt werken. Bijvoorbeeld in uw zoektocht naar een ICT-dienst die 24/7 bereikbaar en beschikbaar is en met u meedenkt op strategisch niveau. Of als u last heeft van storingen en u graag de continuïteit van uw bedrijfsvoering wilt verhogen. ISSYS ICT ondersteunt u op het gebied van ICT-beheer en helpt graag uw bedrijfsprocessen naar een hoger niveau te brengen, op basis van uw wensen en behoeften.

Persoonlijke service

ISSYS ICT biedt volledige ondersteuning en service aan haar relaties middels een eigen professionele service, en helpdesk die 24/7 beschikbaarheid zijn. Onze servicedesk behandelt plannings-verzoeken, storingsmeldingen en voortgangsbewaking van werkzaamheden bij onze klanten. Indien nodig worden engineers op locatie of de helpdesk ingeschakeld. De 1e lijn-, 2e lijn- en 3e lijn helpdeskmedewerkers zijn opgeleid om invulling te geven aan gebruikersvragen tot en met diepgaande issues binnen de infrastructuur.

Kwaliteit met zorg geleverd

Beheer en onderhoud van ICT-omgevingen is essentieel voor een goede werking. De inrichting hiervan vraagt om een duidelijke structuur waarbij wordt bepaald wie, waarvoor verantwoordelijk is. Om dit invulling te geven werken wij vanuit de ITIL gedachte en zijn onze MSP-diensten en Service organisatie gecertificeerd op de ISO/IEC 20000 en standaard. Als organisatie zijn wij ISO/IEC 9001 gecertificeerd,  de internationale norm voor kwaliteits-managementsystemen. Jaarlijks vinden er diverse interne en externe audits plaats om ons serviceniveau te toetsen en verder te verhogen.