In opdracht van MEE & de Wering start ISSYS ICT binnenkort met de omzetting van de huidige telefonieomgeving naar een uitgebreidere hosted telefonie oplossing.

Overstap naar Cloud Telefonie

Aanleiding van deze stap voor MEE & de Wering is de behoefte aan een meer uniform telefonieplatform, waarbij zij meer efficiëntie binnen de organisatie kunnen nastreven. MEE & de Wering heeft gekozen voor een hosted telefonieoplossing, waarbij zij de beschikking krijgen over een eigen beveiligde Private Cloudomgeving. Hierdoor kunnen zij voordeliger bellen via een breedband verbinding. Deze vorm van telefonie is bovendien ook toekomstbestendig: mocht MEE & de Wering in de nabije toekomst het aantal gebruikers willen vergroten of verkleinen, dan kan dit eenvoudig aangepast worden.

Bijkomend voordeel is de mogelijkheid tot integratie van het CRM-systeem. Hierdoor kunnen gebruikers met één klik bellen vanuit het CRM-systeem naar de gewenste klant, zonder handmatig telefoonnummers in te voeren. Gesprekken kunnen worden meegenomen in rapportages en inkomende gesprekken worden direct herkend op basis van telefoonnummer.
Destiny is de aangewezen partner in dit traject. Hun schaalbare hosted telefonie oplossing maakt het mogelijk om te bellen met alle standaard functionaliteiten van een moderne telefooncentrale, zonder te investeren in een fysieke telefooncentrale.

Einde ISDN tijdperk

De overstap van MEE & de Wering komt op een goed moment. Per volgend jaar stopt KPN namelijk met het aanbieden van ISDN lijnen; het aantal bedrijven dat voor cloudtelefonie gaat kiezen, zal de komende tijd daarom verder groeien.

Wilt u meer weten over de Cloud Telefonieoplossingen van ISSYS ICT of over het overstappen van ISDN naar Hosted Telefonie? Lees dan dit artikel over Cloud Telefonie. Of neem contact op met ISSYS ICT. Wij adviseren u graag over uw mogelijkheden en de juiste oplossingen die het goed aansluiten bij de behoeften van uw organisatie.

 

 

Wil je dit delen?