Introductie van een Nieuw Klantportaal

Gepubliceerd op 29 november 2018 door ISSYS ICT2 min

Het afgelopen jaar hebben wij gewerkt aan een nieuw registratiesysteem voor uw gegevens, wat ons er toe in staat stelt om u in de toekomst nog beter van dienst te zijn. Vanaf 1 december a.s. zal er daarom niet alleen voor ons maar ook voor u het één en ander gaan veranderen.


Wat verandert er voor u?

Nieuw Klantportaal

Alle bij ons bekende RFC contactpersonen binnen uw organisatie ontvangen toegang tot een geheel vernieuwd klantportaal. Binnen dit klantportaal is het onder andere mogelijk om tickets aan te maken, de voortgang op lopende tickets te volgen en facturen in te zien. De inloggegevens hiervoor ontvangt u rond 1 december per e-mail. Het oude klantportaal blijft voor u nog t/m 31 januari 2019 beschikbaar voor naslagwerk.

Beoordelen van Dienstverlening

Wanneer wij uw ticket hebben opgelost kunt u de mogelijkheid krijgen om kort terug te koppelen hoe u bent geholpen. Dit vormt waardevolle informatie voor ons, op basis waarvan wij u en andere klanten nog betere dienstverlening kunnen bieden.

Lay-out

Wij hebben de bestaande notificaties en rapportages die u te zien krijgt zoveel mogelijk meegenomen in het nieuwe systeem. De lay-out kan wel anders zijn dan dat u van ons gewend bent.


Vanaf 1 december blijven wij door ontwikkelen door extra functionaliteiten toe te voegen. Wij blijven u hiervan op de hoogte gehouden.

Wanneer u naar aanleiding van deze communicatie nog vragen of opmerkingen heeft staan wij u graag te woord via support@issys-ict.nl.

Wil je dit delen?